تولیدی کفش نیم بوت پاشنه کوتاه و مجلسی زنانه 2023

تولیدی کفش نیم بوت انواع مدل های نیم بوت سفید و اسپرت دخترانه ، نیم بوت پشمی یا نیم بوت سربازی دخترانه را به عنوان کفش زمستانی دخترانه و زنانه تولید و عرضه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه پیج اینستاگرام بوت و نیم بوت زنانه فروشگاه ها و بوتیک ها جایگزین نیم بوت زنانه دیجی کالا شده است و بیشتر مردم از طریق این شبکه اجتماعی خرید می کنند و یا حداقل از این طریق فروشگاه مورد نظر در شهر خود را جهت خرید حضوری جستجو می کنند.

بسیاری از مدل های نیم بوت حراج شده در ارزانسراها از مدل نیم بوت زنانه چرمی الهام گرفته اند اما با کیفیت بسیار پایین تر و البته تا حدودی مشابه آن ها که بسیار مورد استقبال جامعه قرار گرفته است و این مورد در خصوص تولیدی بوت مردانه کمتر دیده می شود.

خوشبختانه هرساله به تنوع مدل های بوت و نیم بوت زنانه اضافه می شود و علاوه بر مدل های پرفروش سال های قبل مدل های جدید تولید و مد می شوند و انتظار می رود این تنوع در سال 2023 به اوج خود برسد.

قیمت نیم بوت زنانه مجلسی

قیمت نیم بوت زنانه مجلسی به دلیل وقت گیر بودن و تولید سخت تر آن در تولیدی نیم بوت زنانه نسبت مدل های نیم بوت اسپرت و پاشنه کوتاه گران تر است که یکی از دلایل این سختی ریزه کاری و دقت بالا در تولید این نوع از کفش ها است.

بوت های مد شده در سال 2023 از نوع طلقی یا شیشه ای با مروارید و تزئینات متنوع همراه است اغلب از پاشنه بلند و قالب نوک تیز بهره برده اند که البته این نوع سبک ها در ایران مخاطبین خاص خود را دارا می باشد.

بوت و نیم بوت های یا در واقع هر نوع کفش تولید شده توسط تولیدی ها و برند های معروف در دنیا “مد” را در این عرصه ایجاد می کنند و در کشور خودمان هم این امر مستثنی نیست و همیشه قیمت نیم بوت زنانه در مدل های تک و خاص بیشتر بوده است.

البته این طرح ها و سبک های مد شده در هر زمان با مدهای ایجاد شده در اروپا متفاوت است که این امر ناشی از سلیقه متفاوت مردم در کشور های مختلف است و معمولا یک طرح یا مدل با چند سال با تاخیر در شرق نسبت به اروپا طرفدار پیدا می کند.

نیم بوت طبی زنانه

تولیدی نیم بوت زنانه طبی همانند صندل زنانه طبی بیشتر مدل های پاشنه کوتاه را عرضه می کند چرا که پاشنه بلندخاصیت طبی بودن کفش را از بین می برد حتی اگر سایر ویژگی های یک کفش طبی را داشته باشد.
به همین خاطر معمولاً کفش های طبی پاشنه بلند یا باریک ندارند و این مورد باعث افتادن کل وزن بدن به سمت جلوی پا و نزدیک به انگشتان پا می شود که باعث خستگی پا و عدم تعادل خانم ها می گردد.

نیم بوت طبی زنانه پاشنه کوتاه دارد و یا دارای لژ شیب دار است که موجب می شود وزن بدن در همه جای پا و کفش پخش شود چرا که کاملاً تخت بودن زیره هم مناسب نبوده و به پاشنه فشار وارد می کند و موجب ایجاد خار پاشنه می شود.
البته امروزه استفاده از کفش ها بسیار تخصصی تر شده اند و کفش ها و حتی نوع بوت و نیم بوت آن مخصوص پیاده روی یا اداری نیز تولید می شوند تا هر شخصی متناسب با استفاده ای که دارد کفش مورد نیازش را تهیه کند.

چنانچه به دنبال تولیدی کفش نیم بوت زنانه پاشنه کوتاه یا مجلسی مدل جدید جهت خرید عمده هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

3

    • سلام، وقت شما بخير؛
      لطفاً براي دريافت پاسخ سوالات خود، از طريق پر کردن فرم “آغاز همکاري”، در ابتداي همين صفحه، در انتظار دريافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشيد. مشاورين ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما