مرکز فروش کفش زنانه مجلسی شیک | فروش عمده کفش پاشنه بلند زنانه

فروش عمده کفش پاشنه بلند زنانه و دخترانه شیک و ارزان بیرونی مدل های 2017 تا 2019 در این مجموعه به صورت عمده بفروش می رسد، خرید کفش زنانه به صورت عمده و اینترنتی از طریق سایت و کانال تلگرام امکان پذیر می باشد فروش عمده کفش پاشنه بلند زنانه در اکثر فروشگاه ها و مراکز عمده عرضه کفش به فروش می رسد.
مرکز فروش کفش زنانه مجلسی شیک | فروش عمده کفش پاشنه بلند زنانه

انواع کفش پاشنه بلند

انواع کفش پاشنه بلند

خانم های شیک پوش انواع کفش های پاشنه بلند زنانه را میشناسند و مدل های متنوع و زیبا کفش پاشنه بلند را دوست دارند و در ادامه چند مدل کفش زنانه به شما معرفی میکنیم که عبارتنداز:

  • کفش زنانه اسپرت
  • کفش زنانه مجلسی
  • کفش صندل زنانه
  • دمپایی پاشنه بلند
  • کفش پاشنه بلند پهن

مشخصات بهترین کفش پاشنه بلند

 مشخصات کفش مناسب و خوب عبارتنداز:

  1. کفش مناسب کفشی است که هنگام پوشیدن طولانی مدت ، پا را تحت فشار قرار ندهد.
  2. هنگام انتخاب کفش مناسب در نظر داشته باشید انگشتان پایتان دچار تغییر حالت نشوند و یا کناره های پایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند.
  3. سعی کنید کفشی را که انتخاب می‌کنید تنها جنبه زیبایی نداشته باشد بلکه از هر لحاظ مانع آسیب دیدن پای شما در برابر گرما ، سرما و ناهمواری های زمین باشد.
  4. به موقعیت و شرایط خودتان هنگام خرید کفش دقت کنید.
  5. در نظر گرفتن بیماری هایی مثل دیابت ممکن است انتخابتان را محدود کند ولی در نهایت با آگاهی بر بیماری و شرایط حاکم بر شما ، یک انتخاب صحیح انجام خواهید داد.
  6. در دوران بارداری کفش مناسب به پا کنید که فشار زیادی بر پا و ناحیه پشت شما وارد نکند مثل کفش های راحت و تختی که جنس و بافت نرمی دارند ، معمولا در این دوران بین نیم تا یک نمره تغییر سایز خواهید داشت که با توجه به این تغییر باید کفشی مناسب انتخاب کنید.
  7. اگر از کمر دردهای مکرر رنج می‌برید ،‌ حتما با توجه بیشتری کفش هایتان را انتخاب کنید و سعی کنید کفش های طبی به پا کنید زیرا این کمر دردها گاهی از عواقب پوشیدن کفش های نامناسب و غیر استاندارد است.
  8. اگر اضافه وزن دارید ، پوشیدن کفش های تخت و راحت به شما توصیه می‌شود ، راه رفتن با کفش های پاشنه بلند برای کسانی که اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل می شود.

مشخصات بهترین کفش پاشنه بلند

متنوع ترین کفش پاشنه بلند زنانه در بازار

متنوع ترین کفش پاشنه بلند زنانه در بازار

مراکز فروش بسیاری در سراسر ایران وجود دارد که فروش عمده کفش پاشنه بلند و کفش چرم زنانه در آن صورت میگیرد. البته این مراکز در استان هایی چون تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و … قرار گرفته و بهترین ها را به مشتری عرضه می دارند.

البته از بزرگترین مرکز فروش کفش مجلسی دخترانه در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید قائم در تهران
  • خیابان فردوسی در تهران
  • خیابان دانشگاه در مشهد
  • خیابان مفتح در مشهد
  • مرکز سیتی سنتر اصفهان
  • مجتمع کوثر در اصفهان

مشتریان عزیز در صورت عدم دسترسی به مراکز فروش انواع کفش می توانید نسبت به خرید این محصول از روش های اینترنتی اقدام کنید ، جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر با مشاورین واحد فروش سایت های مرتبط در تماس باشید و از مدل های کانال کفش عمده این مجموعه دیدن فرمایید.

زیباترین کفش پاشنه بلند زنانه

زیباترین کفش پاشنه بلند زنانه

تمامی کفش ها زیبا هستند ، اما زیبایی کفش پاشنه بلند بستگی به خریدار دارد فروش عمده کفش چرم اسپرت بی بند زنانه ، مدل های کفش اسپرت بی بند زنانه اغلب دارای کش و یا سگک در دو طرف کفش بوده تا با توجه به بدون بند بودن کفش پا راحت تر وارد کفش شود.

البته برخی از کفش های اسپرت بی بند زنانه هم هستند که فاقد کش و سگک هستند اما حتما این نوع از کفش دارای رویه ی کوتاه و کوچک تری برای انعطاف بیشتر مچ پا می باشند.

کفش های چرم بی بند زنانه حالت اسپرت بودن را بیش از سایر کفش های زنانه دارا می باشند فروش عمده کفش چرم اسپرت بندی زنانه ، کفش های بندی زنانه اسپرت معمولا از روی قالب هایی ساخته می شوند.

که از این قالب ها برای تولید کفش های اسپرت بی بند زنانه استفاده می شوند. چنانچه در این نوع از کفش های زنانه از کش و سگک استفاده شود صرفا جنبه زیبایی و تنوع در مدل کفش استفاده می شوند.

فروش عمده کفش چرم اسپرت بوت زنانه ، کفش های اسپرت بوت زنانه دارای ساق بلند تری نسبت به کفش های دیگر می باشند و بسته به اندازه بلندی این ساق به نام بوت و یا نیم بوت معروف هستند.

کفش های چرم بوت زنانه همانند کفش های اسپرت دارای کش و یا زیپ هستند تا پا راحت تر در کفش جای گیرد ، البته نوع سگک دار آن هم وجود دارد که بیشتر جنبه نمایشی و مدل دار که در طرف دیگر کفش حتما از کش و یا زیپ استفاده شده است.

فروش عمده کفش چرم اسپرت کتونی زنانه ، کفش چرم اسپرت از نوع کتونی زنانه مدلی است که معمولا مشترک بین آقایان و خانم ها استفاده می شود این مدل های کفش چرم تقلیدی از مدل های پارچه ای کفش های کتونی است ، با این تفاوت که این کفش ها با چرم دوخته می شوند.

مزیت این نوع از کتونی های چرم نسبت به نوع پارچه ای آن استفاده چهار فصل و همیشگی از نوع چرمی آن است و خانم ها بهتر می توانند با کیف های خود ست کنند قیمت عمده انواع کفش چرم اسپرت زنانه از بین انواع کفش های چرم اسپرتی که به آن ها اشاره شد مدل های بوت و نیم بوت آن نسبت به سایر مدل ها گران تر است.

چرا که این نوع از کفش ها چرم بری بیشتری نسبت به بقیه داشته و معمولا برای کفاش ها زمانبر و سایر مدل های کفش چرم اسپرت زنانه از لحاظ قیمت تفاوت چندانی ندارند مگر اینکه جنس چرم و یا زیره به کار رفته در آن ها با بقیه از نظر کیفیت متفاوت باشد.

کفش های اسپرت زنانه بیشتر مورد مصرف خانم های جوان تر  و دختر خانم ها بوده و خانم های شاغل و مسن تر تمایل چندانی در استفاده از آن را ندارند.

امروزه با وجود تنوع رنگی و طراحی حتی در چرم های طبیعی مدل ها و رنگ بندی های خاصی را در کفش های چرم اسپرت زنانه ایجاد کرده است و باعث پر رونق تر شدن فروش انواع کفش چرم زنانه عمده در بازار بزرگ تهران شده است.

قیمت تمامی کفش های پاشنه بلند زنانه در بازار

قیمت تمامی کفش های پاشنه بلند زنانه در بازار

3

  1. سلام متاسفانه تصاویر کفشها را نگذاشتید.در ضمن سایز بزرگ خواهانش بیشتره.از ۴۰ تا ۴۳

    • سلام، وقت شما بخير؛
      لطفاً براي دريافت پاسخ سوالات خود، از طريق پر کردن فرم “آغاز همکاري”، در ابتداي همين صفحه، در انتظار دريافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشيد. مشاورين ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما