خرید ویژه گیوه زنانه طرح سنتی

گیوه ها جزء دسته قدیمی ترین و با اصالت ترین پوشش های ایرانی می باشد و اشخاص مختلف با استفاده از آن ها و پوشش گیوه ها می توانند گرما های طاقت فرسای تابستان را برای خود آسان کرده و بدین طریق دیگر مشکلی بابت تامین کفش در فصول گرم سال نداشته باشند و امروزه مدل های جدیدی از گیوه ها تولید شده است که می توان آن ها را در فصول سرد سال و به همراه جوراب های ضخیم پوشید. مرکز خرید ویژه انواع گیوه زنانه طرح سنتی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در سایز بندی های کامل برای بانوان و رنگ بندی های بسیار شیک را با احترام به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند.

خرید ویژه گیوه زنانه طرح سنتی

آشنایی با انواع نقوش گیوه زنانه طرح سنتی

آشنایی با انواع نقوش گیوه زنانه طرح سنتی در این بخش تصمیم داریم به بررسی و آشنایی با انواع نقوش بافته شده بر روی انواع گیوه های زنانه طرح سنتی بپردازیم؛

  • اولین و پر طرفدار ترین مدل این دسته از گیوه ها به شکل طراحی طبیعت می باشد که با پوشیدن این کفش ها حس و حال و هوای خاصی به اشخاص داده می شود و همگان می توانند این نیرو و حس مثبت را از نقوش حک شده بر روی‌ کفش های خود دریافت نمایند و بدین طریق در رنگ بندی های طبیعت چون رنگ های پاییزی و یا بهاره در سایز بندی های کاملی عرضه می شوند.
  • دومین مدل به شکل خطوط مورب و نا هماهنگ است که ترکیبی بسیار شیک و خاص را برای اشخاص پدید می آورد و این خطوط می توانند تماما به یک رنگ و یا از هم متمایز باشند و در کنار تمایزی که با هم دارند، زیبایی های خاصی را نیز پدید آورند و در نوع خود جذاب و خاص باشند.
  • سومین مدلی که به تازگی در صنعت گیوه باقی شیوع پیدا کرده است، بافتن نقاشی چهره اشخاص بر روی گیوه ها است و به این صورت هر شخصی می تواند برای هدیه های مختلف انواع چهره ها را بر روی گیوه حک کرده و به شخص مورد نظر خود هدیه دهد.

توزیع مستقیم گیوه زنانه طرح سنتی

توزیع مستقیم گیوه زنانه طرح سنتی مرکز توزیع مستقیم و خرید گیوه زنانه طرح سنتی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در سایز بندی های کامل و همچنین رنگ بندی های خاص و شیک را به همراه نقوش جذاب و اصیل ایرانی را با احترام به خریداران خود عرضه می نمایند. میزان فروش و قیمت گیوه زنانه طرح سنتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به بررسی یکی از مهم ترین انواع می پردازیم؛

یکی از مهم ترین دلایل تاثیر گذار در قیمت نهایی این دسته از محصولات نوع قالب آن ها است و دسته گیوه هایی که دارای قالب های بزرگ و پهن می باشند نسبت به نوع کوچک تر قیمت گران تری خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما